نحوه استفاده از تقویت ابرو سریتا
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات

ابروها همیشه در زیبایی چهره و صورت خانم ها نقش مستقیمی دارند و شما اگر دارای ابروهای کوتاه و کم پشت هستید و می خواهید آنها را تقویت نمایید می توانید از سرم احیا کننده ابروی سریتا استفاده نمایید. برند سریتا یکی از بهترین برندهای تقویت مو و پرپشت نمودن ابروها و مژه ها می باشد که در بازار طرفداران زیادی دارد و توانسته نظرات مثبتی را برای محصولات خودش به وجود آورد. با توجه به اینکه امروزه هر محصول آرایشی که به بازار عرضه می شود دارای مزایا و معایب و روش های استفاده متنوعی است در این مقاله سعی کرده ایم به طور کامل به تقویت ابروها با استفاده از محصول سریتا بپردازیم که شما روش استفاده از آن را به طورکامل یاد خواهید گرفت.

اگر شما از خانم ها و آقایانی هستید که دارای ابروهای کم پشت و کوتاه هستید می توانید از سرم و محلول تقویتی سریتا در کوتاه ترین زمان ممکن به رشد و حجیم شدن ابروها کمک نمایید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با نحوه استفاده از محلول تقویت ابرو سریتا بیشتر آشنا شوید.

 

سرم احیا کننده ابروی سریتا

سرم تقویت ابرو سریتا چیست؟

معمولا با گذشت زمان ابروهای نازک جای خودشان را به ابروهای پرپشت و پهن داده است و امروزه ابروهای ضخیم در بین خانم ها مد شده است و کسانی که از ابروهای نازک و کوتاه برخوردار هستند، با استفاده از تقویت کننده های ابرو نظیر سریتا می توانند باعث افزایش ضخامت و پرپشتی موهای ابروها شوند. معمولا حتی با افزایش سن در انسان ها ابروها نیز کم پشت می شود و نیاز به محلول های تقویت کننده با اثر بخشی بالا بیش از پیش احساس می شود و محلول تقویت کننده مژه و ابرو سریتا بهترین گزینه برای شما است.

کرم ها و سرم های تقویت کننده ابرو برند سریتا که در ایران تولید شده و بعد از زمان کوتاهی نتایج مناسبی را برای مخاطبین ایجاد کرده تا بتوانید از این محصول فوق العاده در مدت زمان کوتاه بیشتری استفاده و تاثیرگذاری را داشته باشید. برند سریتا به دلیل کیفیت بالا توانسته تمامی رقیبان خودش را در این حوزه دور کند و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر شده است.

محصول کرم تقویت کننده سریتا که از جمله بهترین کرم های کاملا گیاهی برای ابروهای شما می باشد که حاوی رزماری، گزنه، بابونه، نعنا فلقلی و … است که علاوه بر عصاره های گیاهی با ویتامین هایی نظیر B توانسته تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

مزیت های سرم احیا کننده ابرو سریتا

سرم های تقویت کننده و حیاء کننده ابرو اگر به درستی و کاملا اصولی استفاده گردد، مزیت های زیادی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • تقویت مناسب ابروها
  • جلوگیری از ریزش ابروهای خانم ها و آقایان
  • بازیابی ابروهای از دست رفته و ریخته شده
  • پرپشت شدن ابروها و افزایش ضخامت آنها
  • امکان استفاده برای ابروهای رنگ شده
  • استفاده کاملا آسان
  • بدون محدودیت سنی و مناسب برای آقایان و خانم ها
  • تاثیرگذاری فوق العاده بالا

 

ویژگی های مهم تقویت کننده ابرو سریتا

تقویت کننده ابروی سریتا بهترین ترکیبات را شامل رزماری و بیماتوپور برای تحریک ابروها دارا است و بیماتوپر یکی از مهم ترین عامل برای رشد فولیکول های مو است و می تواند تاثیر زیادی در کوتاه مدت داشته باشد.

همچنین این محصولات تقویت کننده ابرو به همراه گیاه رزماری هستند که تاثیر بالایی در گردش خون و رشد مجدد موهای از دست رفته دارد و باعث افزایش استحکام تارهای ابروی مو شود، محصول سریتا باعث افزایش رطوبت رسانی و جلوگیری از خشکی موها می شود و شما با استفاده از این محصول دیگر نگرانی بابت ریزش ابرو نخواهید داشت و چه خانم ها و چه آقایان می توانند در هر سنی از این محصول استفاده کنند و قابلیت رویش مجدد فولیکول های مو را در کوتاه مد خواهید داشت و حتی کسانی که ابروهای خود را تاتو کرده اند یا رنگ نموده اند نیز می توانند از کرم تقویت کننده ابرو سریتا استفاده نمایند.

سریتا بعد از کاشت ابرو هم میتواند تاثیر بسزایی در نتیجه عالی ابروها داشته باشد.

روش استفاده سرم و کرم تقویت ابرو سریتا

امروزه خانم های زیادی هستند که از مشکل کم پشتی و ریزش ابرو روبرو هستند و می توانید از کرم تقویت کننده ابرو سریتا استفاده کنید و حتی این محصول در مراکز درمانی توسط پزشکان نیز تجویز می شود و محلولی حرفه ای برای جلوگیری از ریزش و تقویت ابروها و مژه ها می باشد و روش استفاده آن نیز باید به طور اصولی و به ترتیب زیر انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود:

در اولین مرحله شما باید سطح ابروهای تان را از آلودگی ها و غبارها پاکسازی نمایید و می توانید ابرو و صورت تان را با پاک کننده های صورت شستشو دهید.

در مرحله دوم باید ابروها و صورت تان را از مواد آرایشی و چربی و کرم ها پاک نمایید و موهای ابروی تان باید کاملا تمیز و شستشو داده شود.

در مرحله سوم مقدار کرم مد نظرتان را با توجه به حجم و وسعت ابروهای تان قرار دهید و بر طبق میزان موهای ابروهای تان مصرف نمایید.

در چهارمین مرحله باید محلول را در جهت موهای ابروهای تان بکشید. حتما دقت کنید که این مرحله بسیار مهم است.

در پنجمین مرحله نیز بعد از پخش نمودن محلول حالا باید با انگشت دستتان سطح مورد نظرتان را کامل ماساژ دهید.

در مرحله ششم باید برای اینکه نتیجه بهتری حاصل شود از این محلول های تقویتی در دو نوبت روز و شب استفاده نمایید. حتما باید این محلول تقویت کننده ابرو سریتا را با سرم و کرم های دیگر مصرف نکنید چون ممکن است تاثیر منفی بگذارد.

عوارض سرم ابرو سریتا  

معمولا در کنار مزیت های زیادی که این تقویت کننده های ابرو دارند، گاهی باعث ایجاد تاثیرات منفی نیز می شوند و با توجه به آمارهایی که وجود دارد استفاده از محصولات مراقبتی تا به حال هیچ موردی که نشان دهنده عوارض بد باشد وجود نداشته و در نهایت در زمان استفاده از این محصول با محصولات دیگر نباید استفاده شود و تداخل دارویی تنها معایب محلول های تقویت کننده هستند که سعی کنید آنها را به تنهایی استفاده نمایید.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود