10 راز ناگفته درباره آرایش طبیعی صورت که شما نمی دانید
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402
نظرات

10 راز ناگفته درباره آرایش طبیعی صورت که شما نمی دانید

به نظر شما چطور می توان یک آرایش طبیعی داشت؟ برای چنین آرایشی، به چه لوازم آرایشی نیاز داریم؟ رازهای داشتن یک آرایش طبیعی و نرمال چیست؟

اگرچه برای سالیان نه چندان طولانی، دنیای مد از هدف اصلی آرایش کردن که پوشاندن نواقص و کمک به زیباتر و آراسته تر دیده شدن است، دور شده بودیم؛ اما حالا همه چیز عوض شده است. اگر به عکس آرایش های چند سال پیش نگاه کنید، می بینید که به گونه ای افراطی سعی در تغییر قیافه اصلی افراد داشته اند. اما حالا از رژ لب های بسیار تیره، آرایش چشم با سایه های شلوغ، رژگونه های بسیار پر رنگ و … خبری نیست.

مدتی است که آرایش های کاملاً طبیعی و با رنگ های خنثی، طرفداران زیادی پیدا کرده و دیگر مردم نمی خواهند چهره اصلی خود را تغییر دهند. اما به نظر شما راز داشتن یک آرایش طبیعی چیست؟ 

 

چطور آرایش طبیعی داشته باشیم؟

اگر اهل گشتن در وب سایت های معروف مد و یا دنبال کردن مدل های معروف دنیای میکاپ باشید، احتمالاً متوجه شده اید که یکی از ترندهای آرایشی امسال، داشتن آرایش بسیار سبک و طبیعی است. حتی بسیاری از مدل های مطرح دنیای مد، آرایش خود را تنها به داشتن کمی کانسیلر و بالم لب محدود کرده اند. به طور کلی، شاید بتوان هدف اصلی چنین ترندهایی را افزایش اعتماد به نفس در خانم ها و پذیرش نواقص احتمالی پوست دانست.

اما ما اگر بخواهیم یک آرایش صورت طبیعی داشته باشیم که علاوه بر پوشاندن نواقص پوست، به زیباتر شدن ما کمک کند، باید چکار کنیم؟ نگران نباشید، ما 10 راز داشتن یک آرایش طبیعی را به شما می گوییم.

 

1 . پوست را قبل از آرایش بشوئید

بسیاری از ما فکر می کنیم که تنها باید بعد از آرایش کردن، از شوینده ها استفاده کنیم؛ اما این تصور کاملاً اشتباه است. اگر پوست شما تمیز نبوده و چربی روی آن باشد، هر اندازه هم که از لوازم آرایشی خوبی استفاده کنید فایده ندارد. با توجه به این که بسیاری کرم های آرایشی پایه چرب دارند، روی پوست تمیز بهتر پخش شده و می خوابد.

 

پوست را قبل از آرایش بشوئید

 

2 . برای داشتن یک آرایش طبیعی صورت پرایمر (زیرساز آرایش) را فراموش نکنید

اگر منافذ باز و پرتقالی دارید، قطعاً به پرایمر نیاز دارید، اما این زیرسازی تنها مختص به پوست های با منافذ باز نیست. برای کنترل چربی پوست و یکدست کردن آن، بهتر است حتما پرایمر را فراموش نکنید.

 

3 . یک دست کردن رنگ پوست

اگر زیر چشم هایتان تیره شده و یا لک های ناشی از جای جوش و … دارید، بهتر است قبل از زدن کرم پودر حتماً به کمک کانسیلر رنگ پوست را یکدست کنید. حتی اگر می خواهید آرایش شما خیلی طبیعی تر دیده شود، می توانید تنها از کانسیلر برای رفع تیرگی و لک ها استفاده کرده و کرم پودر نزنید.

 

4 . انتخاب کرم پودر مناسب

داشتن کرم پودر مناسب، می تواند به بهتر و طبیعی تر شدن آرایش شما کمک کند. هر کرم آرایشی برای نوع مشخصی از پوست ساخته شده و بهتر است شما هم با شناخت پوست خود، کرم پودر مناسب آن را انتخاب کنید. انتخاب رنگ مناسب هم بسیار مهم است و داشتن پوستی با رنگ متفاوت نسبت به پوست قسمت های دیگر، یک آرایش طبیعی به شما نمی دهد.

 

انتخاب کرم پودر مناسب

 

5 . خط لب پر رنگ از مد افتاده است

شاید قبلاً داشتن خط لب های پر رنگ تر از رژ لب، زیبا به نظر می رسید، اما حالا اصلاً اینطور نیست و به شدت آرایش شما را مصنوعی می کند.

 

6 . برای داشتن یک آرایش طبیعی صورت ابروهایتان را بیش از حد پر رنگ نکنید

استفاده از سایه ابرو یا مداد ابروی پر رنگ تر از رنگ طبیعی ابروها، یک آرایش بسیار غیر طبیعی و مصنوعی به صورت می دهد. همیشه بهتر است رنگ مداد ابروی خود را یک تا دو درجه از رنگ ابروهای طبیعی خود روشن تر بگیرید.

 

7 . رژگونه پر رنگ را فراموش کنید

رژگونه های با تناژ نارنجی و برنز، آرایش شما را از حالت طبیعی در می آورد. بهتر است برای شاداب تر دیده شدن صورت‌تان‌ از رژگونه های هلویی و یا دارچینی کم رنگ استفاده کنید. برای نتیجه طبیعی تر، می توانید رژگونه را قبل از پنکک بزنید و بعد با یک لایه پنکک، آن ار کم رنگ تر کنید.

 

8 . آرایش چشم غلیظ نداشته باشید

آرایش چشم غلیظ، نه تنها آرایش شما را غیرطبیعی می کند، بلکه حتی تاثیر زیادی روی بالا بردن سن دارد. سیاه کردن دور تا دور چشم، آن ها را کوچکتر از حالت عادی نشان می دهد.

 

آرایش چشم غلیظ نداشته باشید

 

9 . برای یک آرایش طبیعی صورت می توانید به جای ریمل از فرمژه استفاده کنید

اگر مژه های شما در حالت طبیعی پر پشت و بلند است، می توانید تنها از فرمژه برای حالت دادن آن ها استفاده کنید. ریمل های حجم دهنده و بلند کننده ای که به صورت افراطی مژه های شما را سیاه و بلند می کنند، ظاهری غیرطبیعی به صورت می دهند. برای نتیجه بهتر، فرمژه را بلافاصله بعد از حمام که مژه ها نرم شده استفاده کنید.

 

10 . با پوست خود مهربان باشید.

در انتها، باز هم به همان مطالبی که در مورد ترندهای آرایشی این روزها گفتیم، برمی گردیم. به جای صرف هزینه های گزاف برای لوازم آرایشی، بهتر نیست که همان هزینه را صرف داشتن یک پوست خوب و سلامت کنید که دیگر به کرم های آرایشی هم نیاز نداشته باشد؟

 



تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود